Tagweide13.8.11

Wir starten am Parkplatz unterhalb der Karalm am Wanderweg zur Wandalm. Jetzt gehts am weiter oben sehr steilen Firststeig unter den Südabstürzen der Schallwand hinauf zum First (Übergang zur Gsengalm). Von hier geht südw. durch die Wand ein liebes Steigerl hinauf zur Tagweide.
Abstieg zur Laufener Hütte, nach der Einkehr (Selbstversorgerhütte des DAV Laufen) wandern wir am Laufener Hüttenweg wieder hinunter zur Karalm.

Guat daß ma unsern Altgaid no habm - i bin zwar derzeit wegn meina Riesen-Gichtzechn fast nit einsatzfähig aber es is scho so recht und schlecht ganga.
Gfreit ham se alle riesig, daß des heit so a bärige Tour warn is.

in den grauen Schuach hat er sein Gichthaxn grad hoit eini bracht

bei da Wandalm

jetzt wirds a weng ausgsetzt

da Alfred hat a flottes Temo vorglegt

auffi muaß i

Zwischenstation First

hiazt miaß ma no am Güpfe

s'Wetter wird oiwei schena

Tagweide 2128 m

da miaß ma awi

Herrschaftseitn da is scho wieder zum Kraxln

Laufener Hütte

boarische Fahne, a boarische Hüttn und nur Salzburger herobm

no weit awi in d'Abtenau

was is da überhaupt no erlaubt??

a schens Wochenend
Hannes
14.08.2011 12:10:28
An Andi no a moi alles Gute zum Geb., woar a schene Auffahrt zum "Glockner" , an Gaid alles Gute für sei Zechn und zum Geb., an Neigaid a alls Gute, wonst ma dei nächste Tour rechtzeitig sogst, bring i da an Huastnsoft vorbei :-)

supa für eich
Manfred
14.08.2011 08:55:27
A klasse Tour ausgsuacht. Woni mein deppaten Huastn net het, warat i sicha kemma. Entschuidigt hobi i mi beim Gaid. De nechste Tour wird sicher a so a Schmankerl und donn gemma. Was eh scho ane.