zur Startseite
zur Startseite
    Aktivitäten    Aktuelles    Club    Köberl's Tourenguide    Archiv    Rund Ums Radfahren
Zur Person
Bücher
Transalp
Mtb-Touren
Bergtouren
Skitouren
Kroatien
Radtechnik
Südtirol-Lago Di Garda
2012 Lanzarote
2013 Fuerteventura
2013 Elba
2017 La Palma
2014 Gran Canaria
2008 Korsika
2016 Montenegro
2011 Teneriffa
Südtirol-Lago-Bassano
  Suchen  

Klingspitz 27.2.10

Heit hammas wieder amoi so richtig da rotn.
Da Klingspitz is in da Fruah dagstandn wia a weiße Braut im Jungfraunkleid.
Auffi san ma über die Marbachhöh und owi nord-west-seitig die Gipfeflanken
a Puivertraum wiast'n nit jedn Tag hast


unterhalb der Deutingalm


"Brilliant"


Da Bäda führt zügig...


von da Marbachhöh no umi zum Gipfe




Klingspitzwechtn


Gipfelsieg für "Alle"


unter da Gipfewechtn


Da Gaid verlässt seinen eigen Schatten...


soi i....oder soi net


...und dahin gehts


Franze locht wia de Frau Schild beim Slalom


s'owifoahrn taugt eahm mehr wias auffigehn in Professa


...eingetaucht Egon


wan da Karli mit is gibts oiwei a gscheite Tour


...he Schwippi schaugt guat aus...


nur fliegn is schener


da Taxler oiwei mit Voigas


Danke


und zum Schluß a Zuckerltrial durch'n Bachgraben








Kommentar erstellen

Titel


Name


Anmerkungen






Danke auch
daHari
02.03.2010 08:00:24
HANNES, danke für dein Angebot, aber bei dir im Keller ist es mir zu feucht, oder hast du ihn etwa schon trocken gelegt? ;-)
 
Danke
Hannes
01.03.2010 21:22:28
Danke für die netten Geburtstagswünsche, mit eich is immer wiedera Gaudi !!!!!!!! Du Hari, bei mir im Kella wa wieda a Zimma frei :-)
 
Wohnungssuche vs. Skitour
daHari
01.03.2010 15:46:49
Es gibt nun mal Situationen im Leben, wo sich die Prioritäten nicht immer positiv auf die Freizeitgestaltung auswirken. Aber das wird sich rasch wieder ändern -> "des is sicha koa Dauazuastond" !! PS Hannes: Ois guade zum Geburtstag - ostoßn damma s'nechste Moi. LG daHari
 
Hitzestauer uns Almsitzer
Raimund
28.02.2010 20:27:24
I hob lauter neichs´Schitourengewand von diseinerautled ogobt. Ois auf a moi.. leider hob i ois ozogno und des is ma zhoaz woan. drum bin i net auffi kemma !! I hob die Aoim bewacht voa de Lawinen. S´nexte moi geh i noggad wia da Kobler oder da Hannes, im Firnpitschama. LG. Raimund
 
Geburtstag
Rubber Duck
28.02.2010 11:45:55
Gratuliere Dir zum Geburtstag, aber du mußt wohl immer etwas Wasser um Deine Füße haben???. So nun gehe ich in den Keller die Badewanne auffüllen und meinen Virus hinausweinen damit ich das nächste mal wieder dabei bin. Gruß Alfred.
 
Abgängig ???
Ricci
27.02.2010 21:07:41
"Hari" Jetzt host as gsegn de Büdl, oba so schee woars goa net. "Sepp" mit'n Präsi hättst scho mitgeh kina."Alle Gnigler"... bis zur nextn Tour.