zur Startseite
zur Startseite
    Aktivitäten    Aktuelles    Club    Köberl's Tourenguide    Archiv    Rund Ums Radfahren
Geselliges 2010
Geselliges 2008
Clubmeisterschaft 2010
Pini's Renn-Tagebuch 2002
Ausfahrten 2008
Wintercup 2008-09
Ausfahrten 2009
Wintercup 2006
Wintercup 2011
Wintercup 2010
Wintercup 2008
Wintercup 2007
Ausfahrten 2003
Ausfahrten 2004
Geselliges 2011
Ausfahrten 2007
Geselliges 2007
Ausfahrten 2002
Geselliges 2009
Ausfahrten 2005
Geselliges 2012
Clubmeisterschaft 2004
Clubmeisterschaft 2007
Geselliges 2003
Clubmeisterschaft 2008
Wintercup2009
Clubmeisterschaft 2011
Clubmeisterschaft 2012
Clubmeisterschaft 2005
Geselliges 2004
Clubmeisterschaft 2009
Clubmeisterschaft 2003
Geselliges 2005
Clubmeisterschaft 2002
Geselliges 2002
Clubmeisterschaft 2013
  Suchen  

7.2.09 Braunedlkogel

Gehn ma amoi bis zur Rinnbergalm, dann schaun ma wias weiter geht.
Bei die derzeitigen Schneeverhältnisse muaß ma oft spontan entscheiden, heit hat mi da Braunedl recht guat angschaut....und des woar er tatsächlich.
Anstieg Richtung Rinnbergsattel und durch die steile Südostrinne zum Gipfel.
Die Abfahrt durch die Rinn war heut richtig klass griffig.
Einkehrt samma natürlich beim Arthur auf a Kaffeetscherl und a Weißbier...d'Hannerl hat a guate Tortn gmacht...is nimmer vü überbliebm.

Schi-Team-Alpin RC Gnigl mit Präsident und Rubberduck auf der Rinnbergalm



beim Anstieg zur Alm


jiaz lochn's de "Aufsteiger des Jahres"



Du Bauer? do is gonz schee steil? jo Natürlich...



in der steilen Rinn



am Braunedl



da miaß ma awi




Rinnenspektakel



Verfolgungsjagd







schen woars


Ausblicke vom Gastgarten der Rinnbergalm auf Dachstoa und G-Kamm


Zum Schluß noch einige Anlieger mit viel Speed...






Kommentar erstellen

Titel


Name


Anmerkungen






Gib dem Affen Zucker.......!!!
Raimund
09.02.2009 09:13:14
Die Verscheisserung einzelner macht auch vor dem RC-Gnigl nicht halt!!Begonnen mit Caroline von Monaco, bis heute, die Verscheisserung des Papstes, wenn er seinen Beratern folgt.So ergeht es auch mir. Ich habe mir auf anraten meiner Clubkollegen alles notwendige zum Schitouren gehen gekauft. Das war viel.Da nicht alles im Rucksack Platz hat, muss ich den Rest anziehen. Ich muß ja für mein Selbstbewusstsein zeigen, was ich alles habe. Dadurch komme ich bergauf ins Schwitzen !! Alle andern blöden Kommentare, Wechseljahre, hinter Hochdruckler herlaufen usw ist nicht einmal gut gemeint !!Werde in Zukunft weniger anziehen, oder mich ausziehen, damit ich bei den "Wapplertouren" nicht ins Schwitzen komme.LG. Raimund
 
Die letzten Schuss
Gütschi
08.02.2009 18:47:49
Präsi du bist im Wechsel! Des haßt: du host nur mehr a poa Schuss, du foast scho auf Reserve! Wiast segn dann is des Tourngehn no schena, wenn der sexuelle Zwang weg is.
 
Hitzestau oder Wallungen?
da Gaid
08.02.2009 17:05:31
Da Rubberduck hat um oa Schitour mehr als du, der woas scho mit was für oan Gwand ma auffigeht. Bei da nexten Tour gehst hinter eahm...wann er was ausziagt, dann machst eahm's nach...und tuast oiss in dein Rucksack eini, sonst hast nix woarms zum awifoahrn. Wann des a nix hüft muaßt schneller gehn, dann hast mehr Windkühlung. Werst segn Raimund, des kriagst oiss no im Griff!
 
zwoarm ozogn!
Raimund
08.02.2009 09:45:03
Es woa a sehr schene Dua! schen donk fias midnemma und die guade Führung. owa mia is oiwei füz hoas!! drumm schwitzi so. vielleicht gemma a moi im WInta a Schidua, wo i mei Gwand brauchn kon.3 Anorack hob i midgkobt. A jeda woar zhoas. bei dem Klimawandel kaf i ma hiaz an Duarnbodeanzug mit Felleinlage, damit i nimma so schwitzen mog,Gfrei mi scho wida auf de nexte Dua!!LG.Raimund
 
Rinnenzauber
Ricci
07.02.2009 20:46:23
Ab jetzt gehma jedesmoi zur "Rinnen-Berg-Hannerl" ... Geil Steil und net Geiz is Geil !!!
 
Mon Cherry
Gütschi
07.02.2009 19:47:15
Die Tour woa heit wie a Monscherry. Zerscht siaß, angenehm, dann rass und berauschend und zum Schluss wieder zart siaß zum obischluck'n. Afoch tipptopp!!!!!